Kolay Pazarlama

Kolay Pazarlama

Pazarlama Hedefleri

Pazarlama, satış, iletişim, halkla ilişkiler, medyaya erişim ve iş geliştirme dahil olmak üzere çeşitli etkinlikleri tanımlayan geniş bir terimdir. Şirketiniz veya kuruluşunuz için seçtiğiniz pazarlama yöntemleri, ulaşmak istediğiniz belirli hedeflere bağlıdır. Tanımlanmış bir hedefle başlamak, kampanyanızın yolu boyunca ve sonunda pazarlama çabalarınızın başarısını belirlemek için çok önemlidir.
 
Pazarlama, satış, iletişim, halkla ilişkiler, medyaya erişim ve iş geliştirme dahil olmak üzere çeşitli etkinlikleri tanımlayan geniş bir terimdir.

Pazarlama Hedefleri

İsim tanımayı artırmak, işletmeniz hakkında farkındalık yaratmanın anahtarıdır.

Pazarlamanın temel hedeflerinden biri, hedef kitleniz olarak belirlediğiniz gruplar arasında, şirketiniz hakkında farkındalık yaratmaktır. Bir evcil hayvan bakıcılığı hizmeti pazarlıyorsanız, birincil hedefiniz pazar alanınızdaki evcil hayvan sahiplerinin sizi ve işletmenizi bildiğinden emin olmaktır.

Reklam, ister radyo ve televizyon reklamları ister haftalık topluluk gazetenizdeki basılı reklamlar olsun, markanız hakkında farkındalık yaratmaya başlamanın iyi bir yoludur.

Güvenilirliği Artırın

Tanınmış uzmanlar işinizi onaylarsa, müşteriler nezdinde daha fazla güvenilirlik kazanırsınız.

Hedef kitleler var olduğunuzu öğrendikten sonra, ne yaptığınızı bildiğiniz için, kendilerini rahat hissetmelerini sağlamalısınız. Alanınızda bir uzman olarak, güvenilirlik kazanmak, mümkün olan en iyi hizmetleri arayan izleyicileri çekmenize yardımcı olur. Herkes evcil hayvan bakıcılığı hizmetinin reklamını yapan broşürler dağıtabilir.

Ancak evcil hayvan sahiplerinin birkaç yerel veteriner tarafından onaylanan bir hizmeti, seçme olasılığı çok daha yüksektir. Üçüncü taraf referansları, potansiyel müşterilerinize iş becerilerinize güvenebileceklerini gösterir.

Pazarda rekabet edin

İşinizi farklı kılmak sizi pazarda daha rekabetçi hale getirir.

Çok az işletme tekel olarak mevcuttur, bu nedenle, rekabet iş başarısının önündeki doğal bir engeldir. Bazı pazarlama faaliyetleri, sizi doğrudan rakiplerinizle karşılaştırarak veya sizi tamamen farklılaştıran değer önerileri sunarak hizmet ettiğiniz pazarda daha rekabetçi hale getirebilir. Evcil hayvan bakıcılığı hizmetiniz yaşlılar için özel fiyatlar sunuyorsa veya agresif hayvanlarla ilgili sertifikalı bir eğitiminiz varsa, bu bilgileri pazarlama materyallerinizde kullanmak yaşlı vatandaşların ve agresif evcil hayvan sahiplerinin işletmenizi kullanma olasılığını artırır.

Geliri Artırın

Pazarlamanın temel amacı, işletmenizin alt satırdaki gelirini olumlu yönde etkilemektir.

Çoğu pazarlamanın nihai hedefi, şirket gelirini artırmaktır. Bu hedefe ulaşmak için, hedef kitlenizle çalışan tüm pazarlama tekniklerini kullanmanız gerekir.

Pazarınızın belirli segmentlerine yönelik kampanyalar oluşturmak, indirimler ve kuponlar sunmak, olağanüstü müşteri hizmetleri sağlamak; sosyal açıdan sorumlu bir şirket olduğunuzu göstermek, bu bilgileri nasıl ve ne zaman pazarlayacağınızı biliyorsanız, gelirinizi artırmanıza yardımcı olacaktır.


Yorum Gönder

0 Yorumlar